Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-11, 19:47   #18
mio87
Medlem

mio87 sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Karmøy
mio87 er på en erverdig vei

Sv: Blodtrykk og hodepine, sammenheng?

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Du skal jo ikke drive og mosjonere når du har sånn døgnmåling. Da blir det jo helt feil målinger. Du skal holde deg mest mulig i ro har alltid jeg fått beskjed om (altså normale aktiviteter, men ikke noe mosjonering). Og det er jo ikke rart at trykket ditt blir høyt om du får angst når det måles. Jeg syns du skal nevne dette for legen din når du leverer tilbake blodtrykksapparatet, at du gikk med angst for blodtrykket og at du var ute og gikk tur. Det har helt klart innvirkning på trykket og bør tas med i betraktning når han analyserer resultatet.

hun som gav meg apparatet gav meg også et ark der jeg skulle skrive ned dersom jeg gjorde noe, feks gikk tur ogsånnt, så regner med at jeg får lov til det. men, jeg skulle nok ikke gjort det. kan pinex forte føre til blodtrykksfall? eller gjøre noe med blodtrykket?

en gang jeg måtte ta det på jobb, holdt jeg på og svime av etterpå.. men det skjer ikke ofte, og jeg må ta dem endel..

mio87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/generell lavkarbo - det som gir minst migrene.. Svar med sitat