Tråd: Bailine
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-11, 20:51   #9
Livsglede
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 57
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bailine

Jeg har prøvd Bailine 2 ganger altså tatt så mange behandlinger som hun bailine dama mente at jeg trengte så jeg tror jeg gikk frem til 20 behandlinger begge gangene ( da gadd jeg ikke mer, det ble travelt) For lite eller ingen målbare resultat som jeg ikke kunne oppnådd med vanlig vektreduksjon og trening. Husker at jeg t.o.m fikk noen gratistimer da det ikke var målbart på meg. Hun fattet det igrunnen ikke selv. Mente kanskje at det kom av at jeg trente ganske mye selv. Så nå etter siste bailine time for ca 1 år siden har jeg bestemt meg å spar pengene. Men nå skal det sies at jeg har lite fett på kroppen og ville kun stramme opp, men niks, det funka ikke på meg.Men nå er det nå slik at det er ikke alt som funker for alle. Så det går jo an å prøve, en ser jo fort om det virker eller ei. Ønske deg lykke til. Men du får vel en gratis prøvetime første gang.

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat