Tråd: Soleksem?
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-11, 21:08   #19
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Soleksem?

Opprinnelig lagt inn av halkatlala, her.

ja, det jeg har kan ligne litt på det der, men mine blir ikke så store som de største på bildet også ser det ut som mine muligens er litt mer hovene enn de der også sprekker dem og det kommer klar væske ut av dem. har prøvd faktor 50 fra apoteket uten at det hjalp og har prøvd å dekke til, men virker som sola går igjennom t-skjorte. hydrokortison lindrer kløen bittelitt, men ikke nok.

Det var ikke hydrokortison poden fikk, men prednisolon. Tabeletter. Han fikk beskjed om at han kunne gå på maks tre slike kurer før han ble ti år. Han klarte seg heldigvis med to. Det rare er at han fikk sånt utslett på vinteren også hvis han var i kontakt med snø og fukt.