Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-11, 23:27   #23
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Blodtrykk og hodepine, sammenheng?

Kanutten har også et poeng ang at smertestillende kan gi svært invalidiserende hodepine. Faktisk så ille at folk har blitt lagt inn til observasjon og medisinering pga det! Har vært med på noen avvenninger og det har IKKE vært pent!

Jeg vil også gjerne si et par ord ang det å ikke feile noe selv om man er svært overvektig!
De fleste kropper kompenserer for overvekt veldig bra i maaaange år! Så lenge alle funksjoner går sin gang, er det liksom ikke noe som er galt! BT, blodsukker, hjerte, lunger, nyrer, hofter og knær, alt er i skjønneste orden!
Men til slutt vil noe begynne å svikte!
Og ettersom alt henger sammen, vil andre ting følge etter! Og da hjelper det lite å si at man var jo frisk i forrige uke!
Jeg er selv mer enn 40kg overvektig og står på venteliste til GBP. Jeg var slett ikke veldig overvektig den dagen blodsukkeret mitt brått var for høyt. Med en fersk dia2- diagnose hjalp det ikke å si at alt var jo så fint forrige måned!
Bortsett fra å røyke, er overvekt omtrent det verste du kan gjøre mot kroppen din, både på kort og lang sikt! At man ikke har noen følgesykdommer pr dags dato er ingen garanti for at de ikke kan komme som kastet over deg på et eller annet tidspunkt!
Som regel før du venter det!