Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-11, 10:22   #1832
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Godmorgen alle sammen

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

I dag er dagen god. Tross lite søvn og mye sukker på kino i går, så er formen god. Sulten, ferdigpakket og VELDIG klar for avreise. 58 minutter igjen til jeg blir hentet. Mormor er her og forhefter meg litt - særlig i matlagingen. Mamma er sur, jeg vet ikke hvorfor. Kanskje hun finner ut at hun har hatt det fint mens jeg har vært her.

Hjemme klokken 13 - en kjapp dag med mye tiltak: Vekten blir hentet, leiligheta må kjapt overses i og med besøk i morgen, post må gjennomgås. GLEDER MEG!

Ha en fin dag alle <3

Tenker det blir godt for deg å komme inn i din vante hverdag igjen nå ja kjære Pruttilutten. Håper reisen og ordningen går fint og at dagen fortsetter like godt som den har startet Mamman din tenker nok bare på hvor mye hun kommer til å savne deg, regner jeg med

Edith: Hvis du er 100% sikker på at du ikke har spist mer karber, så kan det hende du er i ketose uten å få utslag på stix. Stixene forteller bare hva som skjer i urinen din, ikke hva som skjer i kroppen din. Det er flere som forteller at etter å ha vært en stund i ketose blir fettforbrenningen så effektiv at de forbruker alle ketonene og at det dermed ikke kommer ketoner i urinen, og da får de heller ikke utslag. Så ta en dobbeltsjekk på at du ikke har glemt å regne med alle karbene, du, og føler du deg sikker på at du har gjort det, så trengre du ikke bekymre deg for utslag

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat