Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Godmorgen alle sammen 
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
I dag er dagen god. Tross lite søvn og mye sukker på kino i går, så er formen god. Sulten, ferdigpakket og VELDIG klar for avreise. 58 minutter igjen til jeg blir hentet. Mormor er her og forhefter meg litt - særlig i matlagingen. Mamma er sur, jeg vet ikke hvorfor. Kanskje hun finner ut at hun har hatt det fint mens jeg har vært her.
Hjemme klokken 13 - en kjapp dag med mye tiltak: Vekten blir hentet, leiligheta må kjapt overses i og med besøk i morgen, post må gjennomgås. GLEDER MEG!
Ha en fin dag alle <3
Tenker det blir godt for deg å komme inn i din vante hverdag igjen nå ja kjære Pruttilutten . Håper reisen og ordningen går fint og at dagen fortsetter like godt som den har startet Mamman din tenker nok bare på hvor mye hun kommer til å savne deg, regner jeg med
Edith: Hvis du er 100% sikker på at du ikke har spist mer karber, så kan det hende du er i ketose uten å få utslag på stix. Stixene forteller bare hva som skjer i urinen din, ikke hva som skjer i kroppen din. Det er flere som forteller at etter å ha vært en stund i ketose blir fettforbrenningen så effektiv at de forbruker alle ketonene og at det dermed ikke kommer ketoner i urinen, og da får de heller ikke utslag. Så ta en dobbeltsjekk på at du ikke har glemt å regne med alle karbene, du, og føler du deg sikker på at du har gjort det, så trengre du ikke bekymre deg for utslag
|