Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-11, 11:16   #81
LittForTung
Seniormedlem
 
LittForTung sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.128
LittForTung har en fantastisk aura rundt segLittForTung har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av Idu, her.

LittForTung: Jeg drikker en god del Pepsi Max ved siden av kaffe, da jeg ikke liker vann såfremt jeg ikke er veldig tørst, det er veldig varmt ute, eller jeg bruker kroppen. Jeg har ikke gått ned noe enormt, 3 kg eller noe på tre uker, og ettersom jeg ellers tror jeg følger dietten nøye, tror jeg godt det kan skyldes inntaket av PM. For min del synes jeg ikke det gjør noe, jeg har ikke hastverk, og jeg orker ikke tanken på å "føle av jeg forsaker noe", så så lenge det går riktige veien gir jeg litt blaffen.

[quote=chippy;1158616]Jeg tenkte at jeg hadde samme problemet med pepsi max, iogmed at jeg gikk opp i vekt en uke og jeg var veeeldig nøyaktig på å ligge under 15 karbs. Droppa pepsi, merket egentlig ikke så mye, det jeg derimot merket noe på var å starte med lett trening hver dagquote]

Jeg skjønner ingenting, jeg. Drakk PM i går også, men ikke så mye som de andre dagene - tror jeg. I hvert fall gikk vekten ned 800 gram i dag og. Kanskje cluet er å ikke drive med daglig veiing, så blir jeg ikke så fokusert på akkurat hva jeg har spist?

Det klarer jeg ikke likevel...hehe - jeg er avhengig av å sjekke at det går den veien det skal!

Takk for svar, dere - ha en superduper dag!

__________________
Hilsen LittForTung
Min journal: På vei mot mitt endelige jeg!


LittForTung er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat