Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-11, 13:26   #224
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Fettfestivalen

Fettfrykten sitter dypt i, så det er nok en stund til det blir en vane. Eller egentlig er jeg jo ikke redd fett lengre, men jeg er fortsatt litt redd kalorier Og så er det den urokkelige troen på at mye grønnsaker er så livsnødvendig som ikke helt slipper, så jeg har på en måte ikke turt å gå til slike ekstremiteter før. Men nå opplever jeg jo så mye positivt som jeg aldri har opplevd på "ordinær" ketogen kost før, så kanskje jeg tør å la det bli en vane, men med mer grønnsaker. Jeg tror egentlig ikke at det er mangelen på grønt som er det utslagsgivende her heller, men heller den enorme (for meg that is) økningen av fett.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat