Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-11, 17:14   #1841
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Vet dere....det er bare toppers å komme hjem fra jobb, spise middag og så sette seg ned og lese dagens innlegg Takk til alle dere som bidrar til liv i tråden

Jeg ser at det jeg gjerne skulle si hver og en allerede er sagt, så jeg sier ikke mer. Dagen i dag har vært fortreffelig - har nesten ikke vært frossen! Omeletten til frokost satt som støpt i magen til kl 9.30 - da fylte jeg på med knekkebrød, smør og ost før salaten til Prutti ble spist kl 1100. Den satt helt til jeg kom hjem til middag kl 1630. Jeg skulle spist remuladesalaten kl 9.30 og ikke knekkebrød; blir å prøve det i morgen. Men.... denne skrotten er merkelig. Når jeg blir sulten er nå romlinga i magen en ting. Men jeg blir også kvalm. Og får "ståpels" over hele kroppen. OG når kvalmen og "pelsen" er der - ja da er det for seint. Snodig. Må finne ut mer om dette vet dere. Pr nå har jeg spist 21 g kh i dag. Og flere blir det sikkert. Men røykalaksen i både salaten og omeletten bidro til dette, og droppes i morgen.

Nå er det vann for alle penga resten av dagen, selv om lysten på en pepsi max er meget tilstedeværende. Skal vaske hus nå, slik at jeg slipper på fredag når jeg går ut i FERIE!!!

Svar med sitat