Tråd: Bailine
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-11, 18:28   #17
Cassiopeia
Seniormedlem

Cassiopeia sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Bailine

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg ble litt nysgjerrig da jeg så at de har gratis prøvetime (mest fordi jeg er utrolig tiltrukket av ordet gratis ) , men litt skeptisk da det ikke står noe på hjemmesidene om priser per time forøvrig ... Og tjue behandlinger på en som er slank allerede?
Vel, ser man virkelig noen resultater av en eneste time?

Gratis prøvetime på Bailine er genialt, for du må prøve ei behandling for å vite om det er noe for deg.

Prisene er bygd opp etter en stige, så det er ikke så rart om de ikke er beskrevet på nettet.

De første ti timene koster 4300,- (tror jeg) for pakken. Deretter går prisen ned en tusenlapp for de neste ti timene, for så å gå ned enda en tusenlapp for neste titimerspakke.

Etter 20 betalte behandlinger er du stamkunde, og får lavere pris og andre tilbud enn andre kunder. Akkurat nå får stamkunder fem ekstra behandlinger om vi kjøper 20. Kr 4300,- ut året for meg som går en gang i uka, mao.

Om du er ny på Bailine kan det være lurt å vente til etter sommerferien.Da er det gjerne Kickstart-kampanje der du betaler for ti behandlinger og kan ta så mange du makter og/eller salongen har kapasitet til i ei fireukersperiode. Inkludert i denne prisen er Bailine-boka og kostholdsveiledning. Noen (alle?) salonger gir også treningsveiledning og mulighet for lett trening i salongen. Pass på å få resultatgarantien (koster ikke mer) forresten. Jeg fikk veldig gode resultater fort, så jeg vet ikke om jeg hadde fått ekstratimer elelr penger igjen. Noe er det i alle fall.

Jeg begynte på Bailine i september, og fant veien til LCHF under veis.
Jeg har ikke gått ned mer enn ca 12 kg på denne tida, men er et par meter mindre totalt på målepunkta mine. 25 cm i midjen om jeg ikke husker feil.

Isolert sett er Bailinebehandlinger svindyrt på mitt budsjett, men jeg merker virkningen på hele kroppen, og spesielt på venstre skulder som var nesten helt ute av funksjon for et år sia. Alternativet hadde vært å betale like mye pr uke for fysioterapi som ikke virker. Hadde ei runde fysio før Bailine, betalte masse, men ble ikke bedre. Triggerpunktakupunktur hjalp på smertene, men ikke på bevegelighet. Gjett om jeg ble overraska da Bailinedama mi la ei plate på problemomrodet og det hjalp?

Hmm... egentlig burde jeg fått livsvarig frikort som Bailine-ambassadør

Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat