Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-11, 15:16   #12
komatøs
Medlem

komatøs sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Oslo
Alder: 46
komatøs er ny på veien

Sv: Usikker på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av blingbling, her.

Pass på å få i deg nok fett. Da mister du søtsuget.
Jeg drikker en kopp te/kaffe med cocosa oppi. til frokost og kvelds.. Nydelig syns jeg bare en venner seg på fettlaget

Lag deg pannekaker av egg, fiberhusk og fløte ( veldig enkel oppskrift, og pannekakene blir veldig gode. Vil du ha dem søtere bruker du litt sukrin i røra) Jeg bruker noen ganger å fylle dem med taco kjøttdeig og salat, eller ost, skinke og salat, eller smør, sukrin og kanel.... nam nam...

Det finnes mange gode vaffelrører.. I helga lagde jeg den fra dr.hexeberg boka... Fy f...... Det var utrolig godt.... Og veldig mektig... Så det ble ingen middag den dagen... hihi

Det finnes som sagt utrolig mange gode oppskrifter på lavkarbomat.. Også mange snacks og kakeoppskrifter... Det er bare å prøve ut... Men jeg anbefaler deg til å prøve å begrense snacks til helga.. Slik at du får litt variasjon på helg og hverdag...

Lykke til!!!!

De pannekakene der ble jeg litt nysgjerrig på siden de andre oppskriftene jeg har sett har vært med havregryn etc...
Blir de ikke tynne? Hadde du giddet å lagt ut blandingsforholdet/ "oppskrift" på de? God ide det du bruker de til!