Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-11, 19:30   #13
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lenge skal jeg være energiløs?

Jeg har slanka på meg 40 kilo med to runder nutrilett, en runde Cambridge, en runde sykehusdiett og to runder GR i tillegg til at jeg også har vært både treningsfantast og telt kalorier i åresvis til krampa har tatt meg. Det komiske var at jeg starta slankinga med en BMI bare bittelitt over normalen og endte opp med en BMI på over 40.

Dette var vel egentlig litt off topic, men bare en liten påminnelse om å tenke deg om får du går for kjappe løsninger. De er ikke alltid av det gode Og hvordan kan du egentlig konkludere med at vektnedgangen din har flatet ut når du har prestert å gå ned over 4 kilo på 10 dager?

SÅ må jeg jo bare gjenta det de andre sier: Det kan ta sin tid før kroppen lærer seg å bruke ketoner som brennstoff, og det er ikke alle et ketogent kosthold passer for.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat