Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-11, 19:36   #5
Val
Gjest

Sv: Har noen prøvd Miracle Noodle Shirataki Pasta?

Vet denne tråden ikke er helt ny, men kan likevel hende noen synes det er interessant...

I dag har jeg spist Shirataki pasta, angel hair, og jeg synes det var kjempegodt! Det har i grunn ingen smak i seg selv, men absorberer smak fra alt man blander med det. Jeg prøvde meg frem først med litt kryddersmør - kjempegodt, og så en saus og det var også kjempegodt. Jeg skal definitivt kjøpe mange flere pakker. Det er sant at det lukter litt rart...fisk, liksom. Men det plager meg overhodet ikke. Og det er jo egentlig bare akkurat når man åpner pakken det lukter. Konsistensen er akkurat som "vanlig" angel hair pasta, eller glassnuddler.

Jeg kjøpte dette på iherb.com, og har også kjøpt ris, som også er karbovennlig. Jeg skal prøve det ut til middag, og regner med at det blir omtrent samme som med nuddlene, i og med at det er laget av akkurat samme, bare forskjellig form.

Ja forresten, det er også veldig lett å lage, trenger bare legge det i en sil, skyll godt under rennene vann, og kok i omtrent et minutt. Veldig raskt og enkelt.

Svar med sitat