Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-11, 19:41   #15
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lenge skal jeg være energiløs?

Opprinnelig lagt inn av grønnsak, her.

Jeg synes temaet om bivirkninger som denne slappheten mange opplever er alt for lite skrevet om i boka til Torkil. Men han vil vel tjene penger han som alle oss andre og da er nyheten om at kuren fører til fantastisk overskudd mye bedre å skrive om. Jeg blir litt oppgitt over slik rosemaling.

Jeg skjønner at du blir litt oppgitt, spesielt når du er så energiløs som du gir inntrykk av å være, og han har nok ikke touchet godt nok inn på hvor jævlige bivirkningene kan bli. Men det er jo veldig mange som opplever å få økt energi og mer overskudd når de kommer over den kneika, men mange må holde ut mer enn 10 dager før de kommer dit På den andre siden så er det en del som aldri helt kommer over den slappheta og som velger å gå for mer moderate retninger som f.eks. Lutz, Fedon, SB osv og som går ned like bra på det (samtidig som man får de helsemessige fordelene ved LK). Det er bare du som kan finne ut av hva som passer for deg, men jeg syns du skal gi det litt lengre tid enn 10 dager før du konkluderer med at dette ikke er for deg, for 10 dager er ganske kort tid.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat