Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-11, 19:57   #86
Zillah
Seniormedlem

Zillah sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Juliskravletråden 30+

Uff da Kitsu :-( Håpar det betrar seg fort.
Eg held også på å avise frysaren min (ikkje djupfrysaren, men den i kombiskapet) - ikkje fordi eg hadde planlagt det, men fordi det hadde - på særdeles kort tid i løpet av dei siste dagane faktisk - bygd seg opp eit tjukt islag der som no i ettermiddag gjorde at døra ikkje gikk igjen ordentleg og alarmen stod og peip same kva eg gjorde. Så da måtte eg berre. Prøvde å få plass til det meste i djupfrysaren, som for ein gongs skuld ikkje var fylt til randa. Men ettersom den trass alt var fylt nesten til randa så gikk det naturlegvis ikkje! Eg pakka resten inn i kjøleskapet og håper det i alle fall tiner saktare...

Så gikk eg og la småjentene mine til sengs og kom ned att til ein sjø på golvet, fordi eg hadde gløymt å legge ut handkle, lol.

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat