Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-11, 08:34   #4
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: En liten oppfordring til erfarne lavkarboere

Jeg gjør i alle fall mitt beste til å se an hva det står i kostholdsfilosofiboksen til den enkelte som stiller spørsmål. Er vedkommende på f.eks Ketolyse eller Atkins induksjon, er det eksemplet du nevnte et helt legitimt råd, men det blir igjen feil å skulle råde noen som går på Lindberg eller South Beach om det samme.

Enn om jeg selv spiser lavkarbo og høyfett og er i ketose, anser jeg det ikke som det eneste riktige, selv om det er riktig for meg, og det må hele tiden være en skjønnsvurdering når enkelte ikke vet hva de skal velge, og søker råd. Hva kan man leve med over tid? Hva føles bra for kroppen? Vil man ha det enkelt? Etc etc.
Synes det er bra du tar opp dette, Cherry. Det skal være rom for alle variabler innenfor lavkarbo, om det så er null eller hundreogfemti gram kh om dagen -det er alt lavkarbo.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat