Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-11, 21:01   #1
ReWrite
Nytt Medlem

Medlem siden: Apr 2011
ReWrite er på en erverdig vei

Startet på 135 er nå på 120kg men ikke mer..

Hei, jeg er en 25 år gammel gutt som alltid har slitt med overvekt.. Mye pga en lat livstil (Spillte mye data som liten og jobber nå som it-konsulent), og feil kosthold(Mamma: Du vokser det av deg, så bare fortsett som før..).

Har prøvd trening med hell, men klarer aldri og opprettholde treningen og går dermed opp igjen.. ofte mer enn hva jeg startet på.

Så kom min Onkel med i forsøket til Sykehuset i Bergen og hadde fantastiske resultater, så da var ikke jeg vanskelig og hev meg over det samme kostholdet.
Vekten raset de 4-5 første ukene også gikk det ca 1 kilo per uke inntil for ca 4 uker siden. Da stoppet jeg på 120,5kg, og her er jeg fortsatt. Jeg mener selv jeg ikke gjør noe annerledes, og jo lengre jeg går sånn som dette jo mer paranoid blir jeg overfor det jeg spiser.

Så om noen kan hjelpe meg med og kanskje se ett problem med kostholdet mitt?

Vanlig jobbedag:
1. Spiser generelt aldri frokost, har bare aldri gjort det.
2. Rundt klokken 11 er det lunch og kroppen skriker, da blir det mellom 700-800gram salat med Salatblader, Mais, Skinke\Kylling, Sopp, Ost, Feta etc.. med en gooood dasj med Fransk dressing med 65% fettnivå og bitte litt karber. Drikker da Farris Bris til.
3. 2-3 Kopper kaffe om dagen fra en kaffemaskin
4. Middag er ofte enkelt fordi jeg ikke er særlig flink, ofte blir det bare kjøttdeig med ost blandet sammen i en klump som jeg spiser, eller en eller annen form for kjøtt surret i bacon og Bernaise fra Fjordland.
5. Kan hende jeg drikker en halvvliter med Cola Zero i blant, men oftest Farris Bris.

Helger:
Mye det samme bare at jeg ofte tyr til en Kebab hos Bislett Kebab, bruker ofte da og bestille kebabmiddag av kylling uten fries, dvs litt salat og masse kjøtt dynket i sausen deres. Blir som regel 0,8l Cola Zero ved siden.
For og demme sukkersuget spiser jeg enten 86% Sjokoladen til Freia, eller Atkins Advantage bar.

Har hele tiden brukt ketose strips og ligger som regel lavt på skalaen med "lavt utslag". Vet ikke hvor høyt det egentlig bør være?

Gjør jeg noe galt, eller må jeg bare ta tiden til hjelp? Vil veldig gjerne under 120kg som var første del.mål..

ReWrite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Usikker Svar med sitat