Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-11, 11:38   #8
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Ny med lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av BirtheTrengerHjelp, her.

Hei Jeg søker en som har litt peiling på Ketolysekuren, er nybegynner å vil bare sette opp en typisk dag for meg og evt få tilbakemelding på om det ser bra ut?

Frokost: Kokt skinke (2-3 stk), Norvegia ost rullet rundt selleri + vann til drikke

Lunsj: Eggerøre (1 plomme og 2 eggehviter) og bacon, litt kremfløte og ost

Mellom: 100 % Whey proteinshake m/sjokoladesmak

Middag: Kylling uten skall, brokkoli, championg, ost, issalat

Kvelds: 1/2 cottage cheese med 1-2 ss fun light saft.

Det er selvfølgelig ikke dette jeg kommer til å spise hver dag, men bare trenger litt hjelp til om jeg hvertfall tenker i riktig retning Kommer til å bli mye god fisk, gratinerte grønnsaker osv

Setter utrolig stor pris på svar

Hvor er fettet ditt? Som tommelfingerregel er en prosentfordeling på 70% fett, 25% proteiner og 5% karbo en finfin fordeling på Ketolyse

Behold skinnet på kyllingen, stek grønnsakene ved siden av i skikkelig meierismør og la de gjerne surre i litt kremfløte

I CC du spiser om kvelden ville jeg hatt i en god dæsj med kremfløte!

Nakkekoteletter, laks, ørret, entrecote, avokado, meieriprodukter (seter rømme, Creme Fraiche, meierismør, kremfløte, fete oster... ) er blant de gode fettkildene
Oljedressing og fetaost i salaten osv

Lykke til!

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat