Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-11, 12:20   #8
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Startet på 135 er nå på 120kg men ikke mer..

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

1) spis frokost. Let litt på sidene her og finn en frokost du synes er god og prøv denne et par dager. Så kan du etterhvert finne nye frokoster som du prøver ut. Å spise frokost om morgenen krever ikke stort annet enn å stå opp en liten halvtime før du pleier.

De fleste som ikke er vant til å spise frokost klarer ikke dytte i seg noe så kort tid etter de har våknet uten fare for at det kommer opp igjen...
Selv tar jeg med mat eller en smoothie og spiser når jeg kommer på jobb. Da har kroppen fått våknet og summet seg, og jeg slipper å være kvalm av sult innen lunsj.

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

3) flere måltider per dag. Du spiser to store måltider per dag. Det har jeg også gjort i årevis. Nå spiser jeg 4-5 mindre måltider hver dag.

På lavkarbo går det helt fint med 2 måltider pr dag, så lenge de har nok energitetthet i seg til å vare en stund.