Hei igjen. Det gikk verken bra eller dårlig. Det positive var tipsene jeg fikk for å se om det løsner, blant annet å gå ned på fettet, velge lettrømme istedenfor seterrømme etc. Jeg spiser ikke så mye mat, derfor trodde hun at jeg fikk for mye fett. Det er jo ganske logisk, får kroppen for mye fett vil den jo kun forbrenne det jeg får i meg og ikke det jeg har på meg. Det første hun spurte om var hvor mye jeg veide og når jeg sa det fikk jeg et "å såpass" til svar og det var nok til at jeg fikk litt imot henne. Mulig jeg er ekstremt hårsår, men jeg vet at jeg veier mye og jeg trenger virkelig ikke å få høre "å såpass". Hun avbrøt også veldig mye og snakket i ett sett.. jeg trodde jeg skulle fortelle om meg selv, men det fikk jeg jo nesten ikke muligheten til. Jeg vet ikke om jeg kommer til å fortsette hos henne da jeg satt igjen med en vond følelse etter samtalen. Det er mulig det bare var kjemien som ikke stemte, men jeg håpet jo på å bli hørt da. Var ikke aktuelt å ta blodprøver btw. MarTar: Bra at du ble fornøyd Ser at vi ble tipset om det samme. Trude.lutt: Så heldig du var på Balder. Det må være godt. Jeg skulle også ønske at jeg kunne ha gått til noen som ser hele meg, som har tid til å lytte og ikke bare kommentere vekten min. Jeg trenger så å snakke med noen sånn som du gjorde, men jeg finner ingen. Tror jeg også derfor ble så skuffet etter jeg pratet med Sofie. Også er det så typisk at alt av klinikker er i Oslo da Om noen har vært hos noen i oppland/hedmark så skrik gjerne ut