Sv: Klage klage klage
Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her.
Akkurat slik har jeg det også! Gikk ned 14 kg på noen få måneder, så ble det bomstopp et par måneder. I ren desperasjon (og litt planlagt) tok jeg en måneds pause hvor jeg unte meg alt jeg ville. (Kombinert julefeiring og ferie). Etter 7 måneder har det fortsatt ikke løsnet, og det er så alt for lett å skli ut med jevne mellomrom .
Har dessverre ikke noen gode råd å komme med til deg, men jeg vil gjerne følge med her så kanskje jeg også får noen gode råd?
Du får uansett ha lykke til! 
takk og i like måte...
Opprinnelig lagt inn av langaard, her.
Innom for og ønske deg lykke til De (sytkjerring )
sytekjerring? moi? hehe, ja er nok det og innerømmer det gjerne!
Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.
Føler med deg, selv hadde jeg stillstand i ca et år før det nå endelig har begynt å løsne litt igjen. Det er frustrerende og man vil så gjerne at vekta/cm skal minke.
Ser du får mange gode råd om hva du skal prøve og ja stress er vel en av de verste partystopperene som er. Jeg hadde et halvår med sykemelding og mye stress og det stoppa nok vekta ganske effektivt, men da jeg fikk det eliminert ut av livet mitt ville fortsatt ikke vekta gå ned. Jeg "forska" på mye rart og prøvde det meste. For noen mnd siden fikk jeg endelig bevegelse i vekta. Jeg kutta all kunstig søtning, må passe på hvor mye mat jeg faktisk får i meg (teller kcal), trener mye og ligger høyere på kh enn mange andre (er i ketose opp til ca 50 g per dag). Det ga litt bevegelse i vekta, i tillegg prøvde jeg å kjøre en fettfaste men klarte bare to dager for jeg ble så dårlig. Dette ga meg også en liten boost. Nå har jeg i tillegg begynt med et fast inntak av Udos og Cocsa for å få "riktig" fett ( se her).
Håper du finner ut av det og at det løsner snart, det er jo super-frustrerende å ha det sånn og det gir jo et ekstra, unødvendig stressmoment. Men vær tålmodig og fokuser på alle de andre gode egenskapene ved dette kostholdet enn så lenge, det var det som fikk meg til å holde ut. Sender også en god klem din vei 
Jeg har lurt veldig på å begynner med Udo's og tror jeg gjør nok det før uka er om
Og jeg prøver å bare "leve" om du skjønner. Ikke fokusere på det da jeg ser på det som livstilendring. meeeennn.... Jeg vil under hundre. Jeg husker, om ikke kroppen gjør det, en tid da jeg veide 72 og trivdes med det. (65 var også bra men ikke et mål akkurat nå). Ville også vært glad for å være under 90, men under 100 er foreløpig målet.
Håper det som stresser gir seg over sommeren så jeg kan lande litt. Takk til dere alle som er innom med klem og oppmuntring. Setter veldig pris på det 
|