Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-11, 10:29   #14
slankepia
Medlem

Medlem siden: Sep 2008
slankepia er på en erverdig vei

Sv: Råd mot småspising

Hei :-) Vil bare si til deg at jeg har vært sånn hele livet, men endret seg etter at jeg begynte på atkins. Riktignok har jeg bare gått på atkins i litt over en uke (nesten to), men det har skjedd store endringer i appetiten. De første dagene bikket jeg lett over 3000 kalorier fordi jeg spiste meg til døde for å dempe både søtsug og for å roe "stemmene" som sier at det hadde vært godt med litt å spise. Nå er dette helt under kontroll. For meg justerte det seg selv overaskende fort. Nå spiser jeg bare mat jeg har laget selv. Eneste jeg må passe meg for, er å se på TV om kvelden. Da kommer det litt snikende, men ikke på samme måte som før. Jeg må legge til at jeg ikke har "skjeiet" ut med søtningserstattninger eller atkins barer. Spiser ikke noe tyggis, pastiller eller noe av det slag. Dette kommer fra en som var AVHENGIG av snop og godterier. Om du klarer, kutt ut ALT av "kosemat" og spis det du trenger en stund, så ser du at det justerer seg selv. Begynn ikke med erstattninger igjen før du føler at du har kontroll. Det har ihvertfall fungert gull for meg :-)

slankepia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - forløbli på induksjonen :-) Svar med sitat