Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-11, 11:38   #345
Antoinette6
Seniormedlem

Antoinette6 sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 65
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Hei igjen, besteste mennesker !

Pass deg for popkorn, kjære volvojenta. Ta Bacongull (svart pose) eller Baconsvor (små, gulbrune) i stedet. Husk nok fett. Nei, guuuud ! Sorry ! Du er på egenkompnert kosthold, ja. Beklager.

Og Spisestue ! Dette går jo så det uuuuler !

Og Edla ! Du trenger jo ikke gå ned mer, spør du meg ! GRATULERER ! Såååå digg med bilder her inne, dah !

Tulla og GreteH ! Plutselig er dere uten av klubben og kan stå og heie med champagne og jordbær. Og liggestoler. Og litt krem til bærene, - for dem som ønsker dét. Og, og, og. . . ja, jeg nevner ikke mer i denne omgang. Men deilig her ute, ikke sant, ekenna !?

Og tror dere ikke jeg var på vekta i dag morges, da, - snikveiining. Og der stod Det 94,7

Skjønner ingenting. Men jeg puster LITT lettere, kjenner jeg. SKAL ikke bli medlem i denne klubben igjen, vet jeg. Nei, nei, NEI !!!

Kristin_B er best

Sist redigert av Antoinette6 : 18-07-11 kl 18:34.
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat