Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-11, 20:49   #10
kentiver
Juniormedlem

kentiver sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 41
kentiver er på en erverdig vei
Smile

Sv: Fjelltur og lavkarbomat

Mye bra tips her

Håper jo selvsagt på å få en del fisk, og da trenger man ikke ha med SÅ mye mat, men problemet er jo at man aldri vet med den pokkers fisken. Men stekt fisk over bålet.....!

Ser for meg Fiberrik som småsnacks av å til, går an å spise litt av det, ha med noe forskjellig pålegg samt majones. Tenkte også jeg sku dra på Meny å kjøpe sånne pittesmå smørpakker, slike som man får på restauranter, de er jo fine når man må dele opp smøret over flere dager. Samme med f.eks fenelår og andre slike pålegg. Jeg jobber som regel 12-15 timer om dagen med å kjøre lastebil, og da spiser jeg ofte slikt, og det metter veldig.

Drar opp på lørdagsmorgenen, og ned på Torsdag antagelig, så trenger mat til 5 dager, tingene jeg har i tankene\fått tips om sålangt er:

- Lungemos (JA sikkert mange som hater det, men jeg elsker det, og det er lite karb, men mye mat)
- Ferdigstekt og fryst kjøttdeig (Takk krokodillen)
- Lapskaus (Lys, 3kb pr\100g)
- Kjøpte viltgryte, den har 6kb pr\100g, er 320g i en pakke, vi er 2 som skal, så deler man det så blir det ikke mange karbohydratene på hver.
- Lavkarbopølser fra Meny
- Bønner? Noen som vet av bønner med lite karb? Minste jeg har funnet sålangt har 10kb pr\100
- Bogskinke\kyllingskinke
- Makrell i tomat

Dette skulle vel bli mer en nok mat til 5 dager på fjellet

kentiver er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat