Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-11, 22:03   #2052
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Godt å se at dere også endelig er våkne! Går da ikke an å sova bort sumardagen?! Her har dagen gått med til noe av det jeg er best på, nemlig å få tia til å gå uten å gjøre noe.... Har begynt malejobben da, køpte lys antikk. Blir spennende å se om det blir lyst nok for meg. Det er ikke alderen nei, som gjør behovet for lys større

Dro fram rockeringen i dag, tok en runde på 10 min; var stolt da jeg ettersom den bare datt ned 3 ganger. Det hender seg det meste av trimmen kommer av alle gangene jeg må ned og hente den....

Nå har jeg tatt meg en lysholmer lite, litt ostekjeks og baconcrisp. Deilig! Gubben spiser sjokolade og jeg har veeeeeldig lyst på jeg og. Men - ikke noe sånt på meg i kveld!

Tror dessverre ikke det er noe feil med vekta mi Prutti; det er heller kroppen som ikke er helt i vater. Jeg tror jeg er en av de som må ned på kcal og prot. Jeg så en tråd hvor besøk hos Sofie Hexeberg er tema; og hvor to hadde fått tips om spise mindre fett da kroppen hadde nok med å forbrenne det de spiste og derfor ikke fikk tatt noe av kroppens fett. Det kan være det samme som jeg sier men med andre ord? Dagens inntak er fint 168 g fett, 18 g kh og 75 g prot. Det ble for mye kh pga den ølboksen, men den var suverent god etter malinga

Hva slags øl drikker dere forresten? Jeg er egentlig rødvinelsker på min hals, og har så smått smakt på hvitvin i sommer. Øl drikker jeg bare på sommers tid. Og det er jo sommer nå

Svar med sitat