Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-11, 01:55   #95
Chalos
Medlem

Chalos sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trodheim
Chalos er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Insyga, her.

Så godt å høre at 5 kg på 4 uker er normalt. Jeg gikk ned 10 kg på tre uker sist, og ble litt skuffa over -6 kg på fire uker, men det er jo bra det, eller hva?? Puh.. da slipper jeg å være så sur på meg selv for mine utskeielser med sukkerfri sjokolade... Hehe. Men nå har jeg gått ned til ca 15 karber pr dag (ble 9 i går og 20 i dag, for jeg har vært på farten og glemt å telle riktig), og ingen maltinol, og svært lite annen kunstig søtning, for jeg skal liksom inn i en kjole om 12 dager. Tror ikke jeg klarer det, for det er snakk om minst 5 cm før den går igjen!!! Men jeg har en i backup som passet for noen uker siden, og hvert gram som forsvinner fra dobbelthaken gjør at jeg føler meg mer vel ihvertfall

Syns ikke du skal være sur på deg selv nei, syns du har vert flink jeg

Jeg fikk litt hakeslepp her tidligere idag, satt å regnet sammens hvor mange cm totalt jeg har mistet, måler på 4 plasser og tilsammens har jeg gått ned hele 66cm Jeg er kjempefornøyd med det, og jeg har ikke holdt på så lenge heller.. begynte 5juni.
Derimot har jeg ikke gått ned så mange kg, ca 7. men er fornøyd med det også. Så er det jo veiedag på onsdag, så får se hva vekten viser da.

Så det kan jo godt hende du klarer å komme inn i den kjølen, selv om noen cm. fremdeles mangler. Jeg krysser fingree for deg iallefall

.:Ting Tar Tid - Håper Og Nå Målet:.
Chalos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat