Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-11, 10:14   #2062
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Godmorgen skjønne venner!

Nå er frokosten inntatt, egg og bacon. Må innrømme at det var en del ting på den buffeen som fristet mer...pannekaker, kaker, croassauer (eller hvordan det nå skrives..), men det får bli med egg og bacon til frokost, tenker jeg, gir meg en riktig og mettende start på dagen

Nå er sønnen min oppe i treningssenteret her og trener, mens jeg koser meg med kaffen min. Må alltid finne hotell med treningsrom for å gjøre han fornøyd med ferien. Det er jo det viktigste når man er på tur med barn, at de koser seg Etterpå flytter vi oss ut i solen en stund. Får ta det litt forsiktig første dagen, med de hvite vestlandskroppene våre....

Pruttilutten
: Du får så aldeles ikke gi opp - ja, det er helsen din det er snakk om. -Og vi er her inne med deg hvert eneste steg av veien vet du, vennen

RikkemOr:
Håper turen ut i havet går greit i dag og at du finner utav det med maten og rutinene der ute. Fordelen med dagvakt må jo vøre at du får frokost til frokost og middag til middag i alle fall. Masse lykke til, håper det går greit å få med seg cocosaen ut denne gangen, så du får i deg fettet du trenger i alle fall.

Sanna1. Tørr hvitvin er jo ikke så farlig i seg selv, dersom man tåler det litt bedre enn meg..... Største problemet er vel at man kanskje mister litt kontrollen med matinntaket samtidig og spiser ting man ellers ikke ville spist.

Fantastisk nydelig dag her nede. Herlig å spise frokost på en terasse med panoramautsikt over middelhavet, nå sitter jeg ute på "vår" terasse med en kaffekopp, røyken og nyter utsikten. Deilig på denne tiden av dagen, før det blir altfor varmt. "Nyte livet"

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat