Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-11, 10:40   #2067
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Takk, Bente og Dollsine <3
I dag kom lønnen, så alle de kjedelige prioriteringene kommer innom dagen i dag, men jeg SKAL ha penger til mat - det er jeg jo nødt til?
Blir de høyst nødvendigste varene; fløte (hvis lang utløpsdato, 5 pakker), smør, brokkoli, kjøttpålegg, kesam (for å bake brød) og strimlet svinekjøtt fra coop. Lenge siden biff stroganoff nå

Hatt en lang og kjedsommelig natt. Hostet, nyst og får det hverken opp eller ned. Flaks legen min ringte (ringer en gang i uken) og hørte på stemmen min at her var det allergi - så fikk time litt senere på dagen. Forhåpentligvis frisk som en fisk til i morgen. Dog, fiskemannen lovte meg buljongsuppe (kyllingsuppe) med pølsebiter, løk og hvitløk hos han i kveld, såååååååååååååååååååååååååååååå................

Uff, så kiipt, håper du raskt blir bra igjen, vennen, trøste
Og så bra at pengene kom, litt dyrt dette kostholdet, altså, så man må noen ganger lete etter gode løsninger

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat