Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-11, 13:23   #103
Lindemor
Seniormedlem

Lindemor sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Pernella, her.

Det finnes vel ikke en deiligere følelse enn når klær som satt litt for trangt her og der, faktisk sitter løsere på kroppen.
Jeg skal reise på ferie i slutten av August og har som mål å få på meg klær som fremhever mine flotte former
Jeg syns ikke damer skal bli helt planke tynne, men ha både hofter, rumpe og byste.
Jeg føler meg mye mer sexy når jeg ser de tynne damene med ei lita tøyfille på seg Men samtidig er det vel det mannfolka er så glad i, damer i alle fasonger altså!
Har heldigvis et godt selvbilde, men merker at irritasjonen over snevert klesutvalg og følelsen av å se 'tjukk' ut har gjort meg mer obs på hvordan jeg sitter og står... merkelig følelse det der.. å "skjule" kroppen sin på en måte.. men alikevell ikke..? hvis dere skjønner...

Nå er det lunsj og en deilig salat med kullig og kokt egg roper

God lunsj!

Helt enig med deg i at damer med former er mye mer sexy enn det motsatte. Jeg for min del kommer aldri til å bli noe annet enn en dame med former for myk kvinnekropp er jeg nok skapt for å ha fra naturens side. Er helt greit det!

Deilig å ha en ferie i slutten av august å se frem til! Jeg er sikker på at du når ditt mål!!! Heier deg frem på veien!

Jeg har også en liten ferieuke å se frem til i august. Og faktisk er det en md fra i dag jeg tar med meg to av mine mange barn og reiser til sydens varme. Deilig deilig! Mon tro hva lavkarbokosthold kan føre til på nok en måned! Blir spennende å finne ut av!

Håper du har en fin dag i dag og at lunsjen denne dagen også ble god!

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat