Sv: PCOS skravletråd
Opprinnelig lagt inn av Klara, her.
Jeg driver hele tiden å utsetter en full legesjekk, men hadde vært veldig interessant å ha gjort det!
Du har nok rett i at det varierer fra person til person.
Ifb. med barneønske sier legene ofte at 5 % nedgang ofte er det som skal til for å bli gravid, og Carisma hadde et konkret tall lengere opp i tråden angående dette (som jeg ikke husker i farta). Å få igjen mensen, og å få stabile sykluser er jo også en pekepinn, her varierer det jo veldig har jeg inntrykk av.
Men hvis du er nysgjerrig; ta en full test hos legen!
Jeg har legetime imorgen formiddag, og skal be om å få ta blodprøver da. Blir spennende å se på verdiene! Er helt sikker på at det er en endring; fikk jo en blødning etter fire dager på lavkarbo, og mensen igjen igår, på dagen fire uker etter forrige blødning. Det har jo første gang på aldri så lenge... Litt lenger lenger oppe i tråden beklaget meg over magevondt og trodde det var maten, men skjønner jo nå at det var andre ting på gang...
En annen grunn til at jeg ønsker blodprøver i morgen er at jeg drar på ferie på fredag, og blir borte i to uker. Regner med å ha et noe høyere karbo-inntak da, kan jo ikke reise til Frankrike uten å spise å spise en croissant eller to Jeg har jo ikke vært så veldig streng hittil, og har jo spist både sushi, noen stykker pizza og et par kakestykker i løpet av disse fire ukene, så det var tydeligvis ikke store endringene som skulle til.
|