Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-11, 21:18   #9043
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Takker så mye! NÅ skjønner jeg alt, tror jeg. Jadda! Jeg har vunnet tjue kroner! Ettersom jeg spiller sammen med noen blir det en helt tier på hver. Hoho!

Og, så spennende, Frøy! Jeg husker det var Keno på svensk tv, men har ikke spilt det siden det kom til Norge. Ærlig talt så kan jeg vel telle på begge hendene hvor mange ganger jeg har spilt Extra og Lotto til sammen. Og Lotto har jeg bare spilt en gang ... Litt av en gambler!

Hehe, jeg har aldri forholdt meg til Keno før du spurte om det nå, jeg

Extra har jeg kanskje spilt en gang? Lotto litt flere ganger, men lenge siden nå. Det er jo særdeles vanskelig å vinne noe på, da ... Det meste jeg har vunnet på Lotto er to premier på samme kupong som ble til sammen 300 kr. Det var et kick!

Og så ga jeg småsøsknene mine litt hakeslepp en gang da jeg forutsa tallene i lottotrekninga fire tall på rad

Men det er ikke særlig vanskelig å forstå da. Bare å sjekke hver rekke for de riktige tallene

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt