Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-11, 09:10   #140
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Naxos70, her.

Det var godt å høre at det er normalt å være trøtt Skal gjøre et forsøk i dag på å få i meg nok vann, men sliter litt med det altså.. Men vet jo at det hjelper mot hodepine så jeg må bare prøve.

Mål er jo greit å ha Jeg skal antagelig i flere barndåper i høst og det kan jo være greit å kunne ha på seg bunad uten å greie å sette seg... hehe... Og jula kommer jo der man ønsker gjerne å kle seg litt smashy så jeg får prøve! Jeg tar ikke dette så veldig seriøst jeg da, men jeg holder meg unna potet, ris og pasta og prøver å holdet meg unna brød. Har ikke fått baka knekkebrød enda, men har spist fiberrik. Problemet er litt at vi begynte med dette litt brått i helga, og jeg synes nesten vi må spise opp noe av maten vi har i fryseren.... Den er jo full Men vi unngår potet og det går veldig greit. Har kyllingfilet i fryseren så der må det jo gå an å finne på noe!

Nå vet jeg ikke hva du har i fryseren, men vi spiser opp alt i fryseren med mindre det er pomfritt, chicken nuggets eller is (eller barna og mannen min spiser det, men ikke jeg).

Du kan jo egentlig spise "alt", men bare prøv å få i deg mer fett enn du er vant med. Jeg fikk streng beskjed at det viktigste er å øke fettmengden når jeg går ned på karbo. Når du fjerner noe, MÅ du erstatte det med noe annet og fett er det beste.


Pernella: Takk for tips, skal kanskje til sverige i helgen

  Svar med sitat