Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-11, 10:08   #198
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av gilbertine, her.

Er det noen av dere som vet om kan kan få samme effekten hvis man spiser mye kokosmelk, i stdet for cocosa? Da vil jo ikke fettet være rått og ubehandlet, men kokt på ca 120 grader...tror jeg...

I så fall kan man jo virkelig fråtse i gode thai-supper, hjemmelaget kokosmelk-iskrem, mmmm For meg er det en mer naturlig måte å få i seg disse stoffene på.

Kokosmelk er sunt nok det altså, men jeg vet ikke om du kan regne med den samme effekten, da det er ganske utvannet. Kokosmelk inneholder stort sett 10-18 % fett, mens kokosolje er 100%. Nå er kokosolje mettet fett, så det skulle vel tåle en del oppvarming, men jeg tror uansett at du ikke vil komme helt i nærheten av å ta tilskudd, selv om det ellers bare er å meske seg i thaisupper og what not!

Opprinnelig lagt inn av Matglad, her.

Jeg har i noen dager inntatt 1 ts cocosa og 1 ts Udos 2g pr dag. Dette gikk helt fint. I går økte jeg til 1,5t av her 2g pr dag. Ble på kvelden bråkvalm, ca 3 timer etter siste inntak, og kastet virkelig opp. Har også vært forkjølet og i dårlig form en ukes tid. Usikker på om dette kom av oljene eller forkjølelsen, eller evt noe annet. Noen som har opplevd lignende?

Jeg tar en pause i dag, og trapper litt ned på mengde igjen fra i morgen. Vil jo så gjerne være med på dette prosjektet, så var litt nedtur.

Mulig du bare må øke litt langsommere. Men kroppen tåler jo ikke alltid ting ilke godt når den har infeksjoner å bekjempe.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat