Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-11, 12:58   #212
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Cassiopeia, her.

YAY deg Photo!! Det var vel bursdagsgava si det?
Jeg veier IKKE mitt laveste sia påske. Det kan jeg garantere, for jeg har spist en smule utradisjonelt de siste dagene. Oppblåst, forstoppa og full av vann, men det går over.

Kanskje jeg skal lure meg til å sjekke et magemål eller to?

Virkelig ikke verst bursdagsgave, altså! Jeg er ikke på laveste vekta ennå, da. Jeg mangler 300 gram for å være på lavestenoteringa mi.
Vann og forstoppelse er forbigående!

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Jeg tar Omega 3 nå....hvis jeg blir med på dette eksperimentet - bør jeg kutte det ut da ? Kanksje det blir for mye Omega 3 tenker jeg.....

Det spørs om du spiser mye fisk, da. Har lurt litt på omega3-tilskudd selv, ettersom jeg har litt problemer med å få i meg nok fet fisk, dessverre ...

Opprinnelig lagt inn av Klara, her.

Supert, Photobscura! deg!

Wooo, takk!

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Beste bursdagsgave evvver, tenker jeg ! Juhuuuu for deg !

og bursdags til deg fra meg !

Tusen takk!

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Wuhuuuuu Photo så bra

Er du i ferd med å slå meg på å se 60-tallet? Må skjerpe meg jeg da altså, også må DHL mannen få ut fingeren og levere olja mi snart

Jeg er fortsatt akkurat 3 kilo i fra å se sekstitallet på vekta ennå, altså. Så du puster meg vel i nakken!
Jeg fikk jo faktisk oljene mine i dag! Så i grevens tid som det er mulig! Jeg tror aldri jeg har fått air mail derfra så kjapt før! Purrrfekt!

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

AYAY!
Dobbel gratulasjon!

Hjertelig takk!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat