Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-11, 14:23   #1
mio87
Medlem

mio87 sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Karmøy
mio87 er på en erverdig vei

Cyste på hypofysen? Meg og mine helseproblemer igjen ...

heisann!

ja, jeg maser og jeg maser, men igjen bare fordi jeg får så veldig gode svar her, i forhold til google og legen min, han har så dårlig tid.

men endelig ser det ut til at han har en slags plan da, eller.. plan og plan.

men i sist blodprøve fikk jeg påvist forhøyet prolaktin, samt at kortisolen svinger litt. stoffskifte er normalt, men også dette svinger litt opp og ned ser jeg, selvom det holder seg innenfor normalen.

jeg var nettopp i syden, i varmen ble alt mye verre og er fortsatt verre. jeg vet ikke hvorfor. det ble bedre på kveldene når mørket kom, og sånn er det egentlig litt her hjemme også, bare ikke i lik grad.

jeg ble henvist til ny mr av hodet, denne gangen med fokus på hypofysen, og etter hva jeg har lest kan det være at det sitter en cyste på den, altså at det er derfor jeg skal ta dnne mren for og utelukke eller oppdage det.

etter syden har jeg også vært i kjempe følelsesmessig ubalanse. kjenner ikke igjen meg selv og følelsene mine. jeg vet heldigvis hvordan jeg pleier være men det skremmer meg..

noen som har vært borti dette?

mio87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/generell lavkarbo - det som gir minst migrene.. Svar med sitat