Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-11, 15:05   #9061
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

...Eg lurer på ein ting. Eg har eit gammalt skrap-kjøkken. Stygge mørkerøde frontar. Det sug jo til seg alt som er av lys. Eg har ikkje råd til å skifte frontar, og dessutan er heile kjøkkenet så gamalt at det nesten ikkje heng i hop så skal noko skiftast så skal alt skiftast. Men som sagt, det har eg ikkje råd til.

Kan det late seg gjere, med nokonlunde ok resultat, å berre male desse frontane? Folk eg har snakka med har vore litt tvilande til det. Er det nokon av dykk som har prøvd dette og evt kan anbefale ein type maling og metode som funkar? (Altså, ikkje å ta det med til proff spraying e.l., vi snakkar om DIY på ekstrembudsjett her.)

Om du har lyst på glatt overflate, så er det små ruller å få kjøpt som skal gi et "lakkert" inntrykk. Jeg klarte å skrape opp en lys innedør med støvsugeren. Det synes ikke lenger
Jeg kjenner også flere som har malt gamle kjøkkendører med fint resultat.

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert