Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-11, 20:50   #213
frkfräken
Juniormedlem

Medlem siden: Jun 2011
Alder: 43
frkfräken er på en erverdig vei

Sv: PCOS skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Klara, her.

Frkfräken - Lykke til hos legen i dag og hurra for mensen!
Lurt å ta blodprøver før Frankrike, ja! Mmm, croissant... Kos deg masse! Var i Provence i fjor, og leengter tilbake!

*

Jeg har skikkelig karbosug om dagen, sikkert fordi det har blitt litt mye i ferien. Når hverdagen kommer ordentlig igang igjen skal jeg ha en liten avrusning...

Takk Har en super fastlege, og bombarderte henne med spørsmål Fikk tatt de blodprøvene jeg ønsket, så det blir spennende å få resultatet.

Provance er drømmeferien!!! Er fem år siden jeg var der, og ja, vil helt klart tilbake. Vi skal til Nord-Frankrike nå, og kjøre over til England. Blir nok bra det også Jeg er litt spent på hvordan det blir å komme tilbake til hverdagskosthold, ja, men det gikk ganske så knirkefritt for meg å gå over på lavkarbo da jeg begynte, så jeg regner med at det ikke vil by på så altfor store problemer. Bare prøve å holde det litt i sjakk i ferien... Dersom det viser seg at jeg er inne i en syklus nå, så kommer jeg til å ha eggløsning i ferien, så mannen har fått beskjed om vi er to som reiser på ferie, men vi skal være tre som kommer hjem...

frkfräken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo Svar med sitat