Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-11, 23:06   #7
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Noen som kan hjelpe med blodprøvesvar?

Har vært hos endokrinolog to ganger og legen min ringer ofte til henne fordi jeg er så "vanskelig".
Problemet er at begge mener at "stoffskiftet er en ukomplisert tilstand så lenge man husker å ta medisinen sin".
Jeg vil våge påstå at jeg vet mer om stoffskiftet mitt enn både lege og endokrinolog, og jeg er ikke flink.
Har lånt legen min boka "Stop the thyroid madness" for å prøve å formidle noe videre til henne.
Jeg hadde bestilt meg tid på Arendal Helsecenter, men måtte avbestille av økonomiske grunner. Jeg har rett og slett ikke økonomi til å bruke privat-klinikkene.
Prøver etter beste evne og lære opp fastlegen og tar vitamintilskudd etter råd jeg har fått på Sonjas.
Nå er det snakk om at en endokrinolog fra Aker skal samarbeide med fastlegen min, for hvis THR ikke slår ut, skal jeg tas av Levaksin og settes KUN på T3/Lio. Skal da ha tre store doseøkninger fordi det visstnok av og til hjelper å få systemet til å reagere.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat