Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje
Opprinnelig lagt inn av aatinka, her.
Men den største Udo's-flaska, den på 32 fl oz er vel helt på 200-kronersgrensen? Litt risky hvis kursen er litt dårlig den dagen den kommer... Valutakalkulatoren hos finn.no sier at den koster 200,22 kroner i dag, og da vil de vel beregne toll og moms...
Satser på en av de på rundt halvliteren tenker jeg - og en stor med cocosolje, den er jo billigere.
Forresten, noen som vet om det er stor forskjell på den vanlige Udo'sen og den som det står DHA på?
Når starter folkeaksjonen for å øke den dustete toll/mva-grensa forresten? 
Ah, ja, jeg tenkte på den halvlitersflaska. Ærlig talt vet jeg ikke hva som er forskjellen. Morsomt nok så bestilte jeg en litt annen Udo¨s nå enn sist, altså -de virker jo i utgangspunktet like, men det er litt annen tekst og design, men da jeg fikk flaska i posten var den dønn like den jeg hadde fra før.
Det siste der lurer jeg på også. Den er jo ikke formålstjenlig lenger med de premissene vi har i dag. Helt teit er det. Misunner faren min litt, som bare bestiller ting fra utlandet over tollgrensa til adressa til den lille grensehandelen i Sverge rett ved der foreldrene mine bor. Smarting. 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|