Tråd: Togtråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-07-11, 18:06   #1279
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 34
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Da var jeg på nett igjen, og tickeren min lyver så det renner av den! Jeg giddet ikke å veie eller måle i dag, så jeg lar det bare ligge.. Sist jeg veide så var jeg en del opp i vekt og jeg har heller ikke giddet å følge med på kostholdet mitt den siste uken. Forskjellige grunner som er ute å tussler nå, litt mens, litt slapp, litt mye som skjer ang bilkjøpet, en dag med dårlig stemning i huset, mye ute å farter, migreneanfall i dag, aggresjon fra intet fra min side (når jeg er opprørt så går det utover kostholdet både ved å ikke spise og å trøstespise), litt fordi på lavkalori så er man veeeeldig groggy i hodet og gidder ikke å tenke så mye rett og slett og 1stk hyper unge som vil ut å løpe hele dagen (vi bor ved bilvei og han er magnet til biler, så her er det mye å passe på!). Alt dette påvirker kosten på en eller annen måte, men fra og med i morgen blir det skjerpings. Vurderer å begynne hele greia på nytt og starter dagen i morgen med nytt bilde som en ny begynnelse, og deretter er det rett på spinning Så bildene framover blir for å se forskjell med mer trening framfor kun slanking (slanking blir en bonus i tilfellet!). Vekta er jo allerede pakket vekk, men målebåndet og bildene blir fortsatt værende. Forsøker delvis lavkarbo nå framover, men jeg er veldig usikker på hvordan slanking går med høyere kalori, litt lavkarbo og trening. I hodet mitt (groggy jah!) så tilsier dette at jeg går opp i vekt, så jeg er spent på fasiten. Hvordan er forbrenningen når man ikke er i ketose, men holder seg på kanskje rundt 30-50 kh? Litt grønn på dette.

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat