Vis enkelt innlegg
Gammel 21-07-11, 18:36   #17
trønderjente29
Medlem

trønderjente29 sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 43
trønderjente29 er på en erverdig vei

Sv: Sliter på dag 2 Induksjon!

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Da har de som fortalt deg det røyka sokkene sine. Du fikser ikke Atkins induksjon by the book (AIBTB) uten magnesium (som du merker). Minst 200 mg, gjerne 600 mg i dag siden du har så vondt. Og litt opp på karbo (vi snakker en tomat ekstra eller noe slikt) i dag og kanskje i morgen. Apoteket har som tyggetabletter, ikke dyre, funker fint. Til vanlig er det best å ta magnesiumen på kveldstid. For man blir veldig daff og sover godt.

Jeg lå i sofaen med et teppe over hodet og paracetkvoten min kraftig oversteget, og var nær å ringe legevakta, da det plutselig gikk en faen i meg og jeg syklet (!) ned på apoteket for å kjøpe magnesium - orket ikke mer hodepine fra h#€. (Utrolig at det gikk bra, for jeg kunne knapt holde øynene åpne mens jeg syklet!) Damen bak disken kikket bekymret på meg da jeg kom svett og omtåket med øynene igjen inn på apoteket og utbrøt at jeg trengte magnesium -fort! Fikk en stor og fin boks, betalte, og kasta i meg et par stykker. Satt meg ned på benken utenfor og tenkte at nå reiser jeg meg ikke før jeg er bedre. Og etter en liten stund.... ja - hodepinen var forsvunnet! (placebo eller ei) Vil bare si TUUUSEN TAKK!