Vis enkelt innlegg
Gammel 21-07-11, 19:55   #2
slankepia
Medlem

Medlem siden: Sep 2008
slankepia er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo mat "to go"...

Opprinnelig lagt inn av liquid84, her.

Ja, finnes dette?

Vist en er ute og handler eller samma det, timene går og en ser at en rekker ikke hjem for å spise, hva gjør en?
En kan jo ikke akkuratt stoppe på første og beste bensinstasjon og hive i seg en pølse eller burger.

Og vist en er på besøk hos noen, en hadde tenkt å gå hjem mye tidligere, men tiden fløy og en er blitt kjempe sulten...
Finnes det noe en kan ha i vesken til slike situasjoner?

Eller må jeg be verten/vertinnen om å slenge frem noe hvitost, salat eller kjøtt til meg?

Ting var mye enklere med en forutsigbar arbeidsdag i stede for ferie.
Nå ender det med at det går timesvis mellom hver gang jeg spiser, så jeg spiser for lite og ender opp med å spise for mye hver gang jeg har tilgang til mat.

Kan vel nevne at jeg prøver å holde meg under 25 karbohydrater for dagen (ketose).

Nå har ikke jeg gått på dette så lenge, men jeg har valgt å vente hver gang jeg ikke har tilgang på mat der og da. Det har hendt at jeg har kjøpt meg en fenalår pakke og spist den :-p Jeg elsker fenalår bart, men er vel sikkert ikke så mange andre enn meg som gjør det.

Esso selger 100% storfekjøtt hamburgere, så det å kjøpe en sånn uten brød er jo et alternativ? og å droppe dressingen selvsagt. Det finnes jo og atkins barer i butikkene med 2 og 3nett karb, men de inneholder jo søtning så jeg ihvertfall holder meg unna dem. Fiberrik gule knekkebrød går jo og ann å kjøpe pluss en skinkepakke?

slankepia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - forløbli på induksjonen :-) Svar med sitat