Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-11, 11:20   #6
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Dyrt med lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av nightly, her.

Jeg var i en helsekostbutikk i går for å kjøpe inn litt forskjellig erstatningsprodukter.. Men det ble med en pose sukrin altså...Og den var ikke akkurat billig den heller med sine 69 kr for 1 kg...
109 kr for 500g cocosmel, 70 kr for et bittelite glass JKH, 90 kr for mandelmel.. Hvordan i alle dager har dere råd til å bruke dette daglig? Kjøper dere det andre plasser eller?

Jeg tror jeg har brukt 1,5-2 poser sukrin på ett år. Likeså med mandelmel og kokosmel. Det lille glasset med JKM har jeg knapt brukt av det i hele tatt. Det går ikke så mye av disse tingene hos meg. Bruker du dette i så store mengder da?

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat