Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-11, 12:06   #4
FrkMarge
Seniormedlem

FrkMarge sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Utskeielse = magetrøbbel?

Ja det gjør jo det... det går jo på hvetemel.
Jeg har ikke spist noe som helst av bakst - overhode ingenting - i løpet av disse 5 (?) ukene jeg håper jeg har vært i ketose nå.
Kosten min nå består egentlig kun av kjøtt,fisk, grønnsaker, fete meieriprodukter (ost, fløte og rømme), og litt bær med fløte på innimellom.

Første utskeielse var en porsjon rømmegrøt med natreen på.
Resultat: ekstrem kvalme og luftsmerter utover kvelden og litt diaré dagen etterpå. Men det gikk da over...

Utskeielse 2 var min svigerfars 70-årslag. Da spise jeg et lite stykke hjemmelaget is.... Fikk ikke diare, men ble oppblåst og kvalm.

For 3 dager siden spiste jeg et stykke rabarbrapai... skulle ikke gjort det kjenner jeg...
Så var det kaffeselskap dagen etter og da tok jeg bittelitt lettis (den burde være grei i små mengder en sjelden gang eller?)
Men nå har jeg aldså fortsatt diaré, selv om det er på tilbakegang. Magen er fortsatt ballong og jeg er småuvell

Fløte, egg og natrena bruker jeg jo ellers også... men jeg merker at fløte og kaffe gjør det verre når jeg er sånn jeg er nå. Må kutte fløte til jeg er i form igjen.

Hvordan vet man at det er en matintoleranse?
Vil det si at jeg har glutenintoleranse???

FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat