Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-11, 14:10   #12
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 53
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor mye protein inntar du?

Blir ikke lite å spise, det blir mer grønnsaker og mye mer fett.
Prøv denne omeletten: to egg, et helt shotglass rapsolje, en dasj vann, litt salt og pepper (eller andre krydder du liker), grønt du liker. Avokado er bra, men det kan gjerne være masse. Rør inn oljen godt slik at den blir "borte" i eggene. Stek på lav varme, rør grønnsakene inn litt mens alt er vått for å få den tykkere, ha lokk på. Om du kjører dette på 3 (litt under middels varme) på platen så tar det sin tid før den stivner. Husk å bruke uforholdsmessig stor panne. Stort glass vann til (med bobler ) Jeg lover deg at du er stappmett i fire timer, minst. 12 g protein.

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat