Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-11, 15:07   #22
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Rastløse bein

Opprinnelig lagt inn av komatøs, her.

Jeg kan ha rastløse bein om natten i perioder, og kjenner meg godt igjen i søvnløse netter! Nå virker det som du har rastløshet i begge beina....? Jeg hadde mest i høgrebeinet, og hovedforklaringen på det er en låsning jeg har nederst i ryggen/bekkenet og den tirrer noen nerver når ryggen er "irritert". Det som hjelper (bortsett fra kiropraktor) er å strekke ut ryggen før leggetid ved å legge seg ned og gjøre en "twist".
Nå vet jeg ikke om du har låsninger, men tja, greit å legge til en ekstra mulig forklaring likevel

Før jeg begynte på dette kostholdet brukte jeg alltid å knekke opp ryggen min når jeg hadde lagt meg, eller twiste som du kaller det. Men etter at jeg ble tynnere får jeg ikke lenger til å knekke opp ryggen min, føler egentlig ikke at jeg har noe behov for det heller, men prøver innimellom like fullt....

Sist redigert av Bestemamma : 22-07-11 kl 15:27.
Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat