Tråd: Mosjon
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-04, 21:12   #2
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Jeg tror poenget er at man ikke skal BEGYNNE med hard mosjon de første ukene. Men at man kan fortsette på det nivået man er vant til - hvis man orker. Det tar litt tid for kroppen å få til en effektiv nok fettforbrenning til å forsyne musklene med næring, slik at man får raskere melkesyre enn ellers. Men dette tilpasser man seg dersom man er i ketose over 4 uker. Hvis musklene dine ikke sier stopp, så er det ikke noe farlig å prøve. Jeg har hørt mange forskjellige erfaringer. Hadde jeg vært deg ville jeg prøvd aerobictimen etter noen dager i induksjonen. Selv kunne jeg trene ganske hardt i ketose (dog ikke de 3-4 første dagene), men ikke på max kapasitet. Jeg husker fortsatt en skitur i ketose med min far, der jeg gikk over mine evner fordi jeg skulle tøffe meg. Helt til jeg spydde...