Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choise og kokosolje
Opprinnelig lagt inn av sylwester, her.
Jeg tror nok ALT blir ødelagt når det ender opp i kapsler, men jeg tar flytende, naturlig tran og den er vel ikke tilsatt Omega3?
Uansett UDOs får vel Omega-3 fra Linfrø. Det som er synd er at man får ganske mye Omega-6 også og det får vi, som spiser kjøtt, alt for mye av fra før. UDO bruker det faktum at ordet Omega er positivt ladet hos befolkningen, mens det igrunn kun er omega3 som virkelig er godt for deg i den flaska.
Tittelen på denne tråden er noe rar også. Det er genene våre som bestemmer hvilket fettlager som går først, ikke hvilken type fett man spiser?
Nå skal jo Udo Erasmus sin olje ha et balansert forhold mellom omega 3-6-9. Selv om for mye omega 6 ikke er bra for oss, så skal vi ha litt av det!
Du får gjerne synes at tittelen er rar. Bakgrunnen ligger i det at noen mente å ha grunn for å uttale at det nettopp hadde en positiv effekt på magefettet, og ettersom jeg starta tråden, fordi jeg hadde tenkt å teste det ettersom det stort sett kun er der jeg har overflødig fett, så synes jeg tittelen er akkurat som den skal være!
Nå vet jeg ikke hvilken tran du tar, men Møllers er kjent for å raffinere fiskeoljen sin sånn at A- og D-vitaminer må bli tilsatt syntetisk etterpå.

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|