Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-11, 18:35   #57
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: 22. juli 2011, en dag vi aldri vil glemme!

Vi har et langt stykke arbeid for oss for å hjelpe de rammede, de savnede og deres pårørende. Men, jeg er av den bestemte oppfatningen av at dette er noe vi, som nasjon, kommer til å stå sammen om. Vi er sterke sammen, og i dag er vi alle AUF'ere og AP'ere.

Hva angår flagget anser jeg det som et budskap om styrket demokrati, fellesskap og brorskap. Dem som tolker det dithen at det handler om rasisme og/eller nazisme må ta seg en tur i skapet. Det er gjort mye stygt med flagget vårt, men for meg - og for sikkert flere enn meg - handler flagget om samhold, demokrati og folkesuverenitet. Patriotisme, giverglede og behov for å hjelpe til.

Det er en sorgens dag. En tur til sentrum av Tromsø var sterkt. Nesten tomme gater overalt. Flere politibiler patrulerte. Domkirken holdt et bryllup, men det var tydelig dempet stemning. Det var annonsert over hele byen meditasjonskonsert og gudsjeneste, og det er så flott! På torgtrappen var der tent flere lys. Rema1000 i nærheten gav hver kunde gravlys og telys.

Det er fremmedfrykt. Ikke for ekstremistiske organisasjoner, Krekar og andre mulige trussler. Det er fremmedfrykt for tanker og ideologier som er innad i nasjonen. Det vi ikke ser med det blotte øyet.

Mine tanker går til alle, uavhengig av hva de har opplevd, opplever og tror. Til hele Norge.

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat