Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-11, 19:24   #1
Restart
Gjest

"Tung" i kroppen?

Er det normalt å føle seg litt "tung" i kroppen når man går på dette kostholdet?

Jeg tenker ikke på alle bivirkningene ved omleggingen, med den følelsen av "bly i beina", men om det er vanlig å føle seg litt tung siden man spiser mer fett og drikker store mengder vann.
(Samme følelsen som etter et stort måltid, selv om man har hatt en god matdag?)

Blir jo helt redd for å gå på vekta, for det er uvant å tro på vektnedgang med en sånn følelse i kroppen...

Er visst vant til at man må gå sulten for å se resultater, og siden jeg også har spist altfor mye proteiner hittil synes jeg det er vanskelig å bli kjent med sult/metthets-følelsene.., men jeg håper jeg har klart å justere meg nå, og at denne litt tunge følelsen ikke vil si at jeg er på vei bort fra målet mitt..

Har spist
-omelett av 2 egg, 100 g røkelaks + 1 ss Udo`s Choice
-2 kyllinglår u/skinn (rar hang-up med skinnet, men med 1 ss Udo`s Choice for å øke fettet)
-250 g kalkunkjøttboller fra Den stolte hane m/salat og en halv boks tzatziki + nok en ss Udo`s Choice
-og en gul paprika

Ellers vann, Farris og koffeinfri te u/søtning.

Er det mulig å gå ned på dette? Synes det er så vanskelig å avgjøre siden sult og metthetsfølelsen ikke fungerer helt som den skal....

Veldig takknemlig for tilbakemelding..!

Svar med sitat