Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-11, 22:10   #5
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Kviser, diane, lavkarbo

Vel - jeg tror ikke man glemmer det som har skjedd selv om man snakker om andre ting.

Tilbake til kvisene. Som sagt - for meg kan det virke som at daglig inntak av smør er nok. Men det er meg. Mel fikk dem også til å blusse opp. Tinninger, panne og hake er mine områder. Og jeg er 37... har hatt kviser fra 13 til nå. Ble bedre på cerazette, men bra ble jeg først nå - uten mel og melk.